V Linhartovi dvorani lani več prireditev in večji izkupiček

radovljica_linhartova_dvorana_konferenca.jpg radovljica_linhartova_dvorana_konferenca.jpg
radovljica_linhartova_dvorana_konferenca.jpg
Vodstvo Linhartove dvorane v Radovljici je na današnji novinarski konferenci predstavilo rezultate poslovanja v minulem letu ter letošnje programske in poslovne novosti.
Po besedah direktorja Andreja Kokota (na fotografiji desno) so v letu 2008
kljub temu, da so računali na izpad prihodka, ker so prenehali izdajati
občinski časopis Deželne novice, s povečanim in učinkovitim programskim
delom povečali število prireditev kot tudi izkupiček. Konec poslovnega
leta so tako zaključili z dobrimi 7.000 evri dobička, katerega del
naj bi namenili tudi za nagrajevanje zaposlenih, če bo tako prihodnji teden sklenil
občinski svet.


Zadovoljni so, da so skoraj vsak mesec predstavili po eno gledališko
predstavo za izven,
poleg tega pa so tudi dokončno vpeljali glasbeni
abonma
(jesenski in pomladanski). Tako bo prav prihajajoči ponedeljek
krenil letošnji pomladanski ciklus, ki ga bodo začeli člani Marko bande,
prekmurske etno skupine, v aprilu pa jim bodo sledili še Terrafolk in
Kontrabant.

Letošnja programska novost so tudi potopisna predavanja na velikem
platnu,
kjer tako imenovani »nahrbtnikarji« pripovedujejo edinstvene
doživljajo s svojih poti, ki jih lahko doživiš le tako, če greš med
resnične ljudi. Lokalna turistična organizacija prav te dni pripravlja natečaj za
izvirni spominek v občini Radovljica, s katerim bodo k sodelovanju
povabili ustvarjalce tega območja in poskušali pridobiti izdelke, ki
jih bo ocenila komisija in tri izmed njih nagradila. Taki izdelki bodo
morda našli pot tako na prodajne police tistih, ki tako ali drugače
sprejemajo turiste in postali lep spomin na kraje, ki jih bodo turisti
obiskali. Predstavili so tudi akcijo Zlata desetka, v kateri z nakupom desetih
kinovstopnic s popustom spodbujajo obisk kina, za katerega pravijo, da
je družabni dogodek in ne le suhoparen ogled filma.

Linhartova dvorana Radovljica letošnje poslovno leto nadaljuje v enakem
zagonu, kot se je izteklo lansko. Menijo namreč, da obdobje recesije
prav za kulturne ponudnike predstavlja dodaten izziv, saj ljudje v tem
obdobju še bolj posegajo po sprostitvi, ki jo v Linhartovi ponujajo po
primerno nizki ceni in pravijo, da obisk prireditve in druženje s
prijatelji bistveno manj staneta kot obisk običajne ali spletne
trgovine. (B. D., foto: Linhartova dvorana Radovljica)

Dodaj odgovor