Paradni konj slovenskih nakupovalnih središÄ letos praznuje 21. let
svojega obstoja. Imajo veÄ kot 120 trgovin in lokalov, pri njih pa je
mogoÄe najti tudi najprestižnejše blagovne znamke. Mnoge so na slovenski
trg vstopile ravno preko njih, med njimi denimo New Yorker, Gap,
Pandora, Samsung, Calvin Klein, Nespresso, medtem ko Primark, MAC in
Lego najdete le pri njih. »Smo vodilni pri postavljanju trendov in se
trudimo, da na slovensko tržišÄe vedno kot prvi ali med prvimi
pripeljemo najbolj zaželene in najveÄje blagovne znamke,« je povedal
center manager Andrej Ropret. V vsem tem Äasu so vedno poskrbeli za
pestro dogajanje, saj so v 21-letih zabeležili veÄ kot 4.000 dogodkov.
Obiskovalcem so številna posebna doživetja polepšala trenutke in jim
narisala nasmeh na obraz. Bilo je marsikaj, od razstave eksotiÄnih
avtomobilov, Äebelnjakov do živahnega vrtnarjenja, otroških predstav,
koncertov, zumba zabave, obiska Coca-Cola tovornjaka in drugih
programov. Tudi letošnje leto ne bo izjema. Z novim letom so odprli mini
golf igrišÄa, organizirali ustvarjalne delavnice in otvorili sezono
gledališÄnih predstav ter Valentinov sejem. PoroÄa naš kolega Janez
Platiše.
