V sklopu projekta sta predvideni obnova postajnih prostorov in gradnja
novega otoÄnega perona, ki bo prilagojen funkcionalno oviranim in
invalidnim osebam. Na železniški postaji bo pod vsemi tiri izveden
podhod, ki bo preko stopnišÄ in dvigal omogoÄal dostop potnikom na
perone, naÄrtovana je tudi ureditev asfaltiranega parkirišÄa.
Postavljeni bodo novi nadstreški nad peroni, dolžine 160 metrov na
otoÄnem peronu in 100 metrov na boÄnem peronu. Celoten zgornji in
spodnji ustroj železniške proge bo nadgrajen, kar vkljuÄuje nove
tirnice, betonske prage, izboljšano odvodnjavanje tira, novo vozno
mrežo, nadgradnjo signalno-varnostnih naprav, zunanjo razsvetljavo ter
sanacijo postajne zgradbe. Ob postajni zgradbi bo zgrajeno novo
parkirišÄe za osebna vozila ter parkirišÄe za taksi službo. Predvidena
je tudi gradnja nove avtobusne postaje z obraÄališÄem ter gradnja
protihrupnih ograj za zmanjšanje hrupa v okolici postaje. ObstojeÄi
nivojski prehod bo ukinjen, na obmoÄju obstojeÄega prehoda pa bo zgrajen
nov podvoz. NaÄrtovana je tudi preureditev odsekov Alpske ceste
(vzhodno od podvoza) in Železniške ulice (zahodno od podvoza).
Preureditev Alpske ceste predvideva navezavo na obstojeÄe stanje 50
metrov severozahodno od križišÄa s Finžgarjevo ulico, ureditev novega
krožnega križišÄa s Finžgarjevo ulico, poglobitev trase v obmoÄju
podvoza pod železniško progo, navezavo Alpske ceste na Železniško ulico v
obmoÄju upravnega objekta železniške postaje in avtobusnega
postajališÄa in ureditev križišÄa Železniške ulice med upravnim objektom
železniške postaje in novo avtobusno postajo, s Äimer bo spremenjen
prometni režim na obmoÄju navedenih cest. ZakljuÄka preostanka Alpske
ceste (med križišÄem z Dežmanovo ulico in podvozom postane slepa ulica)
in preostanka Železniške ulice do podvoza ter ureditve dovozov do
objektov Alpska cesta 41 in Železniška ulica 10 naÄrtujejo kot tržno
ureditev z dovozi in površinami za ranljivejše udeležence v prometu.VeÄ
pa novinarka Klementina S. Mežek
