Iz družbe HIT hoteli, igralnice, turizem so sporoÄili, da letošnja poletna sezona v Kranjski Gori v vseh segmentih turistiÄne ponudbe poteka uspešno, še posebej ob upoštevanju posledic gospodarske krize, ki je moÄno prizadela turistiÄno panogo.
Hoteli skupine Hit, ki so v Kranjski Gori združeni v tržno znamko Hit holidays, Larix, Grand Hotel Prisank, Kompas, Alpina, prenovljeni resort Špik, ki je postal pravi slovenski turistiÄni hit sezone, in apartmaji Vitranc, so v juliju zabeležili 20 odstokov veÄ noÄitev kot v istem obdobju lani. Skupna realizacija se je poveÄala za veÄ kot 16 odstotkov glede na julij 2008.
„PoveÄanje je v doloÄenem delu rezultat ponovno odprtega resorta Špik,
ki gostom ponuja novih 238 postelj in obsežen sprostitveni program. V
številu noÄitev se je najbolj poveÄal (podvojil) delež noÄitev
slovenskih gostov, ki sicer predstavljajo 38 odstotkov gostov hotelov
Hit holidays. Za 30 odstotkov se je glede na lansko poletje poveÄalo
število italijanskih gostov, ki so po številu noÄitev na drugem mestu v
poletnih mesecih. Za 16 odstotkov je, v nasprotju s trendi v drugih
destinacijah, poraslo število angleških gostov, nekoliko manj pa jih je
prišlo iz Izraela, Belgije in NemÄije. Glede na julijski rezultat in
obseg rezervacij se priÄakuje podobno uspešen tudi mesec avgust,” je
pojasnil vodja korporativnega komuniciranja pri družbi HIT, mag. Tilen
Majnardi.
Kranjska Gora se tako s številnimi investicijami uspešno razvija v
celoletno turistiÄno središÄe, ki nudi pestro turistiÄno ponudbo od
rekreacije, sprostitve in zabave za vse segmente gostov v vseh letnih
Äasih, vlaganja v številne dogodke in promocijo pa zagotavljajo rast
prepoznavnosti v Sloveniji in tujini.
ki gostom ponuja novih 238 postelj in obsežen sprostitveni program. V
številu noÄitev se je najbolj poveÄal (podvojil) delež noÄitev
slovenskih gostov, ki sicer predstavljajo 38 odstotkov gostov hotelov
Hit holidays. Za 30 odstotkov se je glede na lansko poletje poveÄalo
število italijanskih gostov, ki so po številu noÄitev na drugem mestu v
poletnih mesecih. Za 16 odstotkov je, v nasprotju s trendi v drugih
destinacijah, poraslo število angleških gostov, nekoliko manj pa jih je
prišlo iz Izraela, Belgije in NemÄije. Glede na julijski rezultat in
obseg rezervacij se priÄakuje podobno uspešen tudi mesec avgust,” je
pojasnil vodja korporativnega komuniciranja pri družbi HIT, mag. Tilen
Majnardi.
Kranjska Gora se tako s številnimi investicijami uspešno razvija vceloletno turistiÄno središÄe, ki nudi pestro turistiÄno ponudbo od
rekreacije, sprostitve in zabave za vse segmente gostov v vseh letnih
Äasih, vlaganja v številne dogodke in promocijo pa zagotavljajo rast
prepoznavnosti v Sloveniji in tujini.
V kraju letos spet
uspešno potekajo poletni otroški tabori Anžeta Kopitarja, Marka MiliÄa
in Jureta Koširja, odliÄne pogoje za športne priprave pa so
izkoristile številne športne ekipe, nazadnje tudi košarkarske
reprezentance Slovenije, Rusije in Makedonije. Poletje so popestrile
številne prireditve, katerih vrhunec bodo Kranjskogorski dnevi športa
in zabave, ki bodo potekali prihodnji konec tedna. (M. J., foto: HIT hoteli, igralnice, turizem)
uspešno potekajo poletni otroški tabori Anžeta Kopitarja, Marka MiliÄa
in Jureta Koširja, odliÄne pogoje za športne priprave pa so
izkoristile številne športne ekipe, nazadnje tudi košarkarske
reprezentance Slovenije, Rusije in Makedonije. Poletje so popestrile
številne prireditve, katerih vrhunec bodo Kranjskogorski dnevi športa
in zabave, ki bodo potekali prihodnji konec tedna. (M. J., foto: HIT hoteli, igralnice, turizem)
